Menu Close

Діагностика і ремонт Common rail, ТНВД BOSCH, Delphi, Denso

Ми ремонтуємо і продаємо ПНВТ для легкових і вантажних автомобілів, будівельної та сільськогосподарської техніки


Вантажні автомобілі

  • Ford Truck
  • Perkins
  • Doosan
  • Daf
  • Foton
  • Isuzu
  • Iveco
  • Man
  • Volvo Truck
  • Renault Truck
  • Mack
  • Hyundai Truck

Легкові авто

  • Alfa Romeo
  • Dacia
  • Great Wall
  • Jaguar
  • Mini
  • Porsche
  • Smart
  • BMW
  • Chevrolet
  • Citroen
  • Chrysler
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Jeep
  • Kia
  • Lancia
  • Land Rover
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Renault
  • Seat
  • Ssang Yong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Toyota
  • Volvo
  • AUDI
  • Skoda
  • Volkswagen
  • Mercedes-Benz
  • Navistar
  • Cummins
  • Mazda

Будівельна і сільгосп техніка

  • Jcb
  • John Deere
  • Bobcat
  • Case
  • Daedong
  • Massey Ferguson
  • Deutz
  • Fendt
  • Claas

Часто задавані питання

Як перевірити тиску в паливному насосі?

в ТНВД, мова йде про механічних рядних і розподільних насосах, присутні два тиску високе і нізкое.Еслі високий тиск, байдуже якої насос рядний або розподільчий, за технологією заводу-виробника не перевіряється. Досить що б насос пройшов за обсягами на певних оборотах і певній температурі, це зазначено в тестових параметрах заводу виробника згідно номера насоса або за типовою формулою.


Якщо низький тиск, на рядном насосі перевіряється шляхом підключення манометра в магістраль подачі палива після насоса низького тиску, який може знаходитися на самому насосі високого тиску або може бути варіанти, що насос підкачки може перебувати в баку.

На розподільному насос низький тиск міряє в самій порожнини (корпусі) насоса.Так ж у всіх таких насосах це тиск заміряється безпосередньо на стенді, якщо він там встановлений.

Як не допустити поломки ПНВТ?

таких способів є кілька і вони всім відомі:


а) вчасно проводити заміну паливного фільтра,


б) заправлятися якісним паливом на перевірених АЗС,


в) правильно експлуатувати двигун,


г) не допускати що б закінчувалося паливо в баку і т.д.


Всі ці способи, а точніше правила описані в книзі 1951 року випуску «Правила експлуатації дизельних автомобілів»

Скільки коштує заміна ПНВТ?

якщо це питання стосується монтажу і демонтажу з автомобіля, то все залежить від складності розташування і доступу до нього

якщо мова йде про новий ПНВТ, то спочатку треба розібратися є сенс міняти насос на новий або можна його відремонтувати, найчастіше ремонт коштує дешевше

Чому потрібна перевірка і регулювання ПНВТ – причини несправностей !?

это необходимо для того что бы увеличить срок службы самого насоса, т.е. произвести регулировки или устранить мелкие поломки, которые могут повлиять на работу насоса так и в последствии на работу самого двигателя. За время эксплуатации, все запасные части постепенно изнашиваются и через определённое время требуют замены.


Самой распространённой причиной выхода насоса из строя является плохой запуск на горячую, это следствие износа основного элемента насоса – плунжерной пары. При такой проблеме регулировку делать бессмысленно – только замена.

Які роботи виконуються при ремонті паливного насоса високого тиску?

це розбирання, мийка, дефектовка, складання та регулювання.

Коли приходить час міняти ПНВТ?

це якщо ремонт вже не можливий або сам ремонт коштує дорожче нового ПНВТ, але якщо питання про пробіг автомобіля – все залежить від того як експлуатується автомобіль.

CR насоси (ПНВТ)

На багатьох сучасних автомобілях, стаціонарних двигунах і сільськогосподарської техніки встановлюється система Common Rail, яка складається з насоса високого тиску, паливної рампи, трубок високого тиску і форсунок. Насоси можуть бути з одним, двома або трьома плунжерами і механічним приводом. До самого ж ПНВТ паливо подається з бака під тиском 6-7 бар насосом. Він або шестерний і вбудований в корпус ПНВТ, або електричний – в модулі топлівозаборніка або в магістралі.

Уже в режимі прокрутки клонували стартером, ПНВТ створює пусковий тиск 350-400 бар. На мінімальних оборотах холостого ходу – до 500-600 бар, а при максимальному навантаженні – до 1300-1500 бар. Є насоси з тиском і до 2000 бар. Його величину задає регулятор, розташований на корпусі ПНВД або на рампі і підлеглий електронного блоку управління двигуном. Видаючи команди, ЕБУ спирається на сигнали датчика тиску в рампі.

CR насосы (ТНВД)