Menu Close

Діагностика та ремонт паливної системи дизеля

Всі питання, які виникають при роботі силового агрегату, завжди починаються з першого кроку – діагностики. І не важливо яка це діагностика: візуальна, механічна або комп’ютерна – це все одно діагностика. Другий крок – демонтаж і монтаж, третій – ремонт.

Ми виробляємо професійний ремонт і пропонуємо нові форсунки зі складу під замовлення для легкових і вантажних автомобілів, будівельної та сільськогосподарської техніки


Вантажні автомобілі

  • Ford Truck
  • Perkins
  • Doosan
  • Daf
  • Foton
  • Isuzu
  • Iveco
  • Man
  • Volvo Truck
  • Renault Truck
  • Mack
  • Hyundai Truck

Легкові авто

  • Alfa Romeo
  • Dacia
  • Great Wall
  • Jaguar
  • Mini
  • Porsche
  • Smart
  • BMW
  • Chevrolet
  • Citroen
  • Chrysler
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Jeep
  • Kia
  • Lancia
  • Land Rover
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Renault
  • Seat
  • Ssang Yong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Toyota
  • Volvo
  • AUDI
  • Skoda
  • Volkswagen
  • Mercedes-Benz
  • Navistar
  • Cummins
  • Mazda

Будівельна і сільгосп техніка

  • Jcb
  • John Deere
  • Bobcat
  • Case
  • Daedong
  • Massey Ferguson
  • Deutz
  • Fendt
  • Claas
Common Rail

Сьогодні система Common Rail серійно встановлюється практично на всі дизельні агрегати. Малий відсоток становить – це насос форсунки. Які не менш складні ніж система Common Rail.

Основні вимоги, які пред’являють в наш час до сучасних дизельним агрегатам – це екологічність і економічність. Інженери всього автопрому трудяться над цими вимогами, не покладаючи рук. Щоб наблизитися до цих вимог, провідні виробники паливної апаратури Bosch, Delphi, Denso і VDO створили систему Common Rail. Хтось раніше, хтось пізніше створив її – це вже не важливо. Основне завдання – максимально знизити вихлопи в навколишнє середовище, скоротити витрату палива і збільшити потужність, не збільшуючи розміри самого агрегату. Для цього в паливну систему додалося багато всіляких електричних датчиків, які на різних ділянках системи виробляють контроль і виміри тих параметрів, які раніше вважали необов’язковими.

Сучасні дизельні двигуни оснащені безліччю електронних датчиків, які в сукупності контролюють роботу всього агрегату. У зв’язку з цим діагностику агрегату або автомобіля проводять поетапно:

спочатку необхідно дізнатися історію виниклої проблеми або несправності безпосередньо у власника автомобіля;

провести огляд автомобіля або агрегату на можливі механічні пошкодження, які могли б вплинути на причину, озвучену власником;

зробити повноцінну діагностику автомобіля або агрегату, зберігши протокол діагностики;

після чого визначити і погодити з власником спектр робіт і попередню вартість, але повна і точніша діагностика форсунки або насоса може бути тільки не стенді.

Крок другий – не мало важливий так само. Правильний демонтаж і монтаж елементів паливної апаратури – це коректна робота агрегату. Обов’язкова умова – дотримання чистоти, тому що, нові системи дуже примхливі і найменше попадання сміття тягне за собою заклинювання елементів форсунок, насосів та інших частин системи. Особливо при монтажі треба на це звернути особливу увагу.

Крок третій – ремонт паливної апаратури. Виробляється на дилерському обладнанні тому виробник паливної апаратури дає найповнішу інформацію про параметри перевірки і настройки. Для паливної апаратури Bosch виробник дає стенд EPS 815 або EPS 708, для Delphi, DENSO і VDO дилерським обладнанням є Hartridge. Перед установкою на стенд демонтовані всі вузли проходять чистку, аж до розбирання.

На стенді брудний вузол не перевірятися тому може відразу забитися вимірювальна система, що виведе з ладу обладнання. Тому це одна з багатьох причин подорожчання ремонту. Повна інформація, надана виробником, навчені фахівці – це 100% гарантія правильного і якісного ремонту вузлів і агрегатів паливної апаратури.