Ми ремонтуємо ПНВТ для легкових і вантажних автомобілів, будівельної та сільськогосподарської техніки
Вантажні автомобілі
- Ford Truck
- Perkins
- Doosan
- Daf
- Foton
- Isuzu
- Iveco
- Man
- Volvo Truck
- Renault Truck
- Mack
- Hyundai Truck
Легкові авто
- Alfa Romeo
- Dacia
- Great Wall
- Jaguar
- Mini
- Porsche
- Smart
- BMW
- Chevrolet
- Citroen
- Chrysler
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Renault
- Seat
- Ssang Yong
- Subaru
- Suzuki
- Toyota
- Volvo
- AUDI
- Skoda
- Volkswagen
- Mercedes-Benz
- Navistar
- Cummins
- Mazda
Будівельна і сільгосп техніка
- Jcb
- John Deere
- Bobcat
- Case
- Daedong
- Massey Ferguson
- Deutz
- Fendt
- Claas
Дізнатися про несправності паливного насоса можна за кількома ознаками. В першу чергу, це сторонній шум при роботі ТНВД. Також варто звернути увагу на наступні проблеми:
- відсутність подачі палива від насоса до форсунок;
- протікання дизеля з ТНВД;
- неможливість набрати потужність;
- проблеми з запуском двигуна;
- занадто висока витрата палива; ненормальний запах або колір вихлопів.
Неполадки в роботі двигуна можуть бути не пов'язані з поломками насоса. Однак при виникненні подібних проблем краще звернутися в автосервіс. Адже якщо система харчування повністю вийде з ладу, її ремонт обійдеться дуже недешево.
Чому ламається ПНВТ
Найбільш поширеною причиною поломки насоса є регулярне використання палива низької якості. В результаті в систему потрапляють вода і бруд, починається процес корозії і деталі поступово руйнуються. Спочатку з ладу виходять механізми безпосереднього вприскування палива, після цього виникають проблеми з електронікою. У деяких випадках несправності пов'язані в неправильній регулюванням, тоді досить просто зробити настройку насоса на стенді.
Важливо пам'ятати: технічне обслуговування ТНВД має бути регулярним. Після того, як пробіг автомобіля збільшується на 100-200 000 км, потрібно обов'язково звернутися в сервіс для перевірки системи. Фахівці знімуть паливний насос, зроблять його перевірку на стенді, а потім відрегулюють. Фінальним етапом стане зворотна установка ТНВД в автомобіль.
Ціни на ремонт ПНВТ
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Перевірка CR насоса на стенді — вантажний/легковий
| 600 |
Перевірка CR насоса DELPHI на стенді
| Договірна |
Розбір — очищення — збирання CR насоса BOSCH — вантажний, с/г
| 2000 |
Розбирання - очищення - збирання CR насоса BOSCH - легковий
| 800 |
Розбирання - очищення - збирання CR насоса DELPHI легковий
| Договірна |
CR насоси (ПНВТ)
На багатьох сучасних автомобілях, стаціонарних двигунах і сільськогосподарської техніки встановлюється система Common Rail, яка складається з насоса високого тиску, паливної рампи, трубок високого тиску і форсунок. Насоси можуть бути з одним, двома або трьома плунжерами і механічним приводом. До самого ж ПНВТ паливо подається з бака під тиском 6-7 бар насосом. Він або шестерний і вбудований в корпус ПНВТ, або електричний - в модулі топлівозаборніка або в магістралі.
Уже в режимі прокрутки клонували стартером, ПНВТ створює пусковий тиск 350-400 бар. На мінімальних оборотах холостого ходу - до 500-600 бар, а при максимальному навантаженні - до 1300-1500 бар. Є насоси з тиском і до 2000 бар. Його величину задає регулятор, розташований на корпусі ПНВД або на рампі і підлеглий електронного блоку управління двигуном. Видаючи команди, ЕБУ спирається на сигнали датчика тиску в рампі.
Часто задавані питання
Як перевірити тиску в паливному насосі?
в ТНВД, мова йде про механічних рядних і розподільних насосах, присутні два тиску високе і нізкое.Еслі високий тиск, байдуже якої насос рядний або розподільчий, за технологією заводу-виробника не перевіряється. Досить що б насос пройшов за обсягами на певних оборотах і певній температурі, це зазначено в тестових параметрах заводу виробника згідно номера насоса або за типовою формулою.
Якщо низький тиск, на рядном насосі перевіряється шляхом підключення манометра в магістраль подачі палива після насоса низького тиску, який може знаходитися на самому насосі високого тиску або може бути варіанти, що насос підкачки може перебувати в баку.
На розподільному насос низький тиск міряє в самій порожнини (корпусі) насоса.Так ж у всіх таких насосах це тиск заміряється безпосередньо на стенді, якщо він там встановлений.
Як не допустити поломки ПНВТ?
таких способів є кілька і вони всім відомі:
а) вчасно проводити заміну паливного фільтра,
б) заправлятися якісним паливом на перевірених АЗС,
в) правильно експлуатувати двигун,
г) не допускати що б закінчувалося паливо в баку і т.д.
Всі ці способи, а точніше правила описані в книзі 1951 року випуску «Правила експлуатації дизельних автомобілів»
Скільки коштує заміна ПНВТ?
якщо це питання стосується монтажу і демонтажу з автомобіля, то все залежить від складності розташування і доступу до нього
якщо мова йде про новий ПНВТ, то спочатку треба розібратися є сенс міняти насос на новий або можна його відремонтувати, найчастіше ремонт коштує дешевше.
Чому потрібна перевірка і регулювання ПНВТ - причини несправностей !?
це потрібно щоб збільшити термін служби самого насоса, тобто. зробити регулювання або усунути дрібні поломки, які можуть вплинути на роботу насоса так і на роботу самого двигуна. За час експлуатації всі запасні частини поступово зношуються і через певний час вимагають заміни.
Найпоширенішою причиною виходу насоса з ладу є поганий запуск на гарячу, це наслідок зношування основного елемента насоса – плунжерної пари. За такої проблеми регулювання робити безглуздо – лише заміна.
Які роботи виконуються при ремонті паливного насоса високого тиску?
це розбирання, мийка, дефектовка, складання та регулювання.
Коли приходить час міняти ПНВТ?
це якщо ремонт вже не можливий або сам ремонт коштує дорожче нового ПНВТ, але якщо питання про пробіг автомобіля - все залежить від того як експлуатується автомобіль.