Діагностика та ремонт паливної системи дизеля
Всі питання, які виникають при роботі силового агрегату, завжди починаються з першого кроку - діагностики. І не важливо яка це діагностика: візуальна, механічна або комп'ютерна - це все одно діагностика. Другий крок - демонтаж і монтаж, третій - ремонт.
Первинна діагностика паливних форсунок
Ми виробляємо професійний ремонт і пропонуємо нові форсунки зі складу під замовлення для легкових і вантажних автомобілів, будівельної та сільськогосподарської техніки
Вантажні автомобілі
- Ford Truck
- Perkins
- Doosan
- Daf
- Foton
- Isuzu
- Iveco
- Man
- Volvo Truck
- Renault Truck
- Mack
- Hyundai Truck
Легкові авто
- Alfa Romeo
- Dacia
- Great Wall
- Jaguar
- Mini
- Porsche
- Smart
- BMW
- Chevrolet
- Citroen
- Chrysler
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Renault
- Seat
- Ssang Yong
- Subaru
- Suzuki
- Toyota
- Volvo
- AUDI
- Skoda
- Volkswagen
- Mercedes-Benz
- Navistar
- Cummins
- Mazda
Будівельна і сільгосп техніка
- Jcb
- John Deere
- Bobcat
- Case
- Daedong
- Massey Ferguson
- Deutz
- Fendt
- Claas
Ціни
Сьогодні система Common Rail серійно встановлюється практично на всі дизельні агрегати. Малий відсоток становить - це насос форсунки. Які не менш складні ніж система Common Rail.
Основні вимоги, які пред'являють в наш час до сучасних дизельним агрегатам - це екологічність і економічність. Інженери всього автопрому трудяться над цими вимогами, не покладаючи рук. Щоб наблизитися до цих вимог, провідні виробники паливної апаратури Bosch, Delphi, Denso і VDO створили систему Common Rail. Хтось раніше, хтось пізніше створив її - це вже не важливо. Основне завдання - максимально знизити вихлопи в навколишнє середовище, скоротити витрату палива і збільшити потужність, не збільшуючи розміри самого агрегату. Для цього в паливну систему додалося багато всіляких електричних датчиків, які на різних ділянках системи виробляють контроль і виміри тих параметрів, які раніше вважали необов'язковими.
Сучасні дизельні двигуни оснащені безліччю електронних датчиків, які в сукупності контролюють роботу всього агрегату. У зв'язку з цим діагностику агрегату або автомобіля проводять поетапно:
Ультразвукова промивка, чистка форсунок
спочатку необхідно дізнатися історію виниклої проблеми або несправності безпосередньо у власника автомобіля;
провести огляд автомобіля або агрегату на можливі механічні пошкодження, які могли б вплинути на причину, озвучену власником;
Регулювання форсунок після ремонту
зробити повноцінну діагностику автомобіля або агрегату, зберігши протокол діагностики;
після чого визначити і погодити з власником спектр робіт і попередню вартість, але повна і точніша діагностика форсунки або насоса може бути тільки не стенді.
Сборка форсунок Common rail
Крок другий - не мало важливий так само. Правильний демонтаж і монтаж елементів паливної апаратури - це коректна робота агрегату. Обов'язкова умова - дотримання чистоти, тому що, нові системи дуже примхливі і найменше попадання сміття тягне за собою заклинювання елементів форсунок, насосів та інших частин системи. Особливо при монтажі треба на це звернути особливу увагу.
Крок третій - ремонт паливної апаратури. Виробляється на дилерському обладнанні тому виробник паливної апаратури дає найповнішу інформацію про параметри перевірки і настройки. Для паливної апаратури Bosch виробник дає стенд EPS 815 або EPS 708, для Delphi, DENSO і VDO дилерським обладнанням є Hartridge. Перед установкою на стенд демонтовані всі вузли проходять чистку, аж до розбирання.
На стенді брудний вузол не перевірятися тому може відразу забитися вимірювальна система, що виведе з ладу обладнання. Тому це одна з багатьох причин подорожчання ремонту. Повна інформація, надана виробником, навчені фахівці - це 100% гарантія правильного і якісного ремонту вузлів і агрегатів паливної апаратури.