Menu Close

Фільтрування дизельного палива

Фильтры-Сепараторы с подогревом

Асортимент представлений наступними виробниками:

  • PARKER Racor
  • DELPHI
  • BOSCH
  • Fuel Manager (Stanadyne, Clarcor)

Фільтрація палива повинна забезпечити видалення механічних частинок і води і з палива. Високий тиск сучасних систем уприскування палива пред’являють жорсткі вимоги до якості паливних фільтрів. В іншому випадку прецизійні деталі паливної апаратури будуть піддаватися ризику задиру, абразивного зносу, корозії і руйнування.

Оновлений каталог фільтрації Racor. Вантажні автомобілі і автобуси

Каталог: FDRB571UK V9 05/2018

Паливні фільтри RACOR для мобільних машин
Каталог фільтрів, фільтроелементів і аксесуарів для мобільних машин.

Системи паливної фільтрації для суден
Брошура з систем фільтрації для суден, катерів і яхт, а також опріснювачів і системи очистки води.

Паливні фільтри RACOR. Продукти для вторичного ринку

Гідравлічна фільтрація

Опріснювачі та системи осмосу води RACOR Village marine

Процесна фільтрація

Системи фільтраціі для нафтової та газової промисловості

 Программа подбора фильтров Parker PAR-FIT
Програма підбору фільтрів Parker:
– по артикулу інших виробників
– за розмірами і формою
– по артикулу виробників техніки
Увага! Перед запуском файлу установки, необхідно встановити програму Adobe Air

Parker Racor – інженерні рішення для Вашого успіху
Компанія Racor є підрозділом компанії PARKER Hannifin, який визнаний світовим лідером в сфері систем фільтрації більше 40 років служить еталоном даного сегмента в плані інноваційних розробок і виготовлення паливних сепараторів. Ми реалізуємо паливні фільтри для дизельних генераторів, компресорів, вантажівок, гірської, лісової і будівельної техніки, промислових моторів, суднового машинобудування, топливозаправочного обладнання.
Багато провідні виробники дизельних двигунів і комплектної техніки такі як: Volvo, John Deere, Mercedes, Scania, Freightliner, DAF, Liebherr, Iveco, Deutz, Atlas Copco довіряють встановлюючи сепаратори для очищення палива, виготовлені Racor.

Чому PARKER RACOR?

  1. Заміна фільтруючого елемента швидше і простіше.
  2. Дренаж води зі склянки-відстійника швидше і простіше.
  3. Зручніше монтаж системи.
  4. Грязеемкость фільтруючого елемента (визначає періодичність заміни)
  5. Байпас (перепускний клапан)
  6. Клапан, що блокує подачу палива при заміні фільтроелемента
  7. Додаткові аксесуари
  8. Загальна ефективність видалення води і забруднень (за результатами випробувань в лабораторії Дьюсбери, Великобританія)

Fuel Manager / STANADYNE / CLARCOR

Фільтри лінійки Fuel Manager розроблені для будь-яких дизельних двигунів і застосовуються на вантажних і легкових автомобілях, самохідної техніки, морських і річкових суднах, будівельної та сільськогосподарської техніки, дизельних генераторах. Будь-фільтр з лінійки Fuel Manager легко відрізнити по його специфічній формі і наявності так званої на сленгу «спідниці».
Ця «спідниця» або, кажучи більш формальною мовою, запатентована система «Key Track» і є відмінною фішкою фільтрів всієї лінійки Fuel Manager. Вона гарантує стовідсотковий підбір оригінального фільтроелемента, тому що спеціальні напрямні на кожному фільтрі виключають неправильну установку.

Детальніше про різні модифікаціях лінійки Fuel Manager

Лінійка фільтрів Fuel Manager підрозділяється на такі серії, як: FM1, FM10, FM100 та FM1000. Кожна із серій даної лінійки створена для обслуговування двигунів з певним значенням потужності від 7.3 до 447 кВт. Фільтри Fuel Manager призначені для використання з дизельним паливом і не призначені для роботи з бензиновими двигунами або іншими видами палива.

Ми пропонуємо асортимент який охоплює пропускні спроможності від 90 л / год до 600 л / год
Вартість і наявність продукції в нашому онлайн каталозі В2В

Фільтр тонкого очищення палива потрібно для того, щоб очистити паливо від домішок, що сприяють швидкому зносу техніки, поломки або погіршення її експлуатаційних характеристик. Фільтр тонкого очищення здатний фільтрувати навіть найдрібніші частинки в 5-30 мкм.

Конструктивно фільтри тонкого очищення бувають двох видів: розбірні і нерозбірні. Нерозбірні фільтри є одноразовими – їх фільтруючі елементи можуть бути тканинами, полімерними або паперовими. Що стосується розбірних фільтрів, то їх, відповідно, можна використовувати багато разів. Складається такий фільтр з латунної сітки з керамічними елементами – ці матеріали дозволяють проводити очищення фільтра для його повторного використання.

Фільтри тонкого очищення палива вкрай необхідні, адже в використовуваному нами паливі можуть міститися частинки металу, вода та інші елементи, які призводять до забруднення техніки. Так уже склалося, що на українському ринку багато неякісного товару. Наприклад, в фільтрах тонкого очищення, оснащених паперовими фільтруючими елементами, часто використовується папір, що не призначена для очищення палива. Зрозуміло, не варто чекати від такого фільтра довговічною і надійної роботи.

Тому, щоб купити фільтри тонкого очищення палива високої якості і надійності, звертайтеся до нас. У цьому розділі ви знайдете фільтри провідних світових виробників з гарантією і за прийнятними цінами. У нас ви зможете вибрати собі фільтр очищення палива відповідно до індивідуальних запитів – ступенем фільтрації, обсягом палива, максимальному тиску і ін.
Утруднений запуск двигуна, перебої в роботі і падіння потужності в зимовий час – всі ці фактори вже давно відомі власникам дизелів не тільки північних регіонів України, а й її центральних областей. У більшості випадків причиною є якість і сезонність пального.

Ефективним виходом з ситуації, що склалася прийнято вважати організацію обігріву паливної системи. У цьому плані добре себе показали фільтри-сепаратори з нагрівальними елементами. Тим більше що встановити сепаратор для дизельного палива своїми руками досвідченому автомобілісту цілком по плечу.

Завдання фільтра-сепаратора і принцип його дії

Деякі автомобілісти плутають пристрій для механічної сепарації з фільтруючим отстойникам або фільтром грубого очищення. Механічне очищення дозволяє виділити в важкому паливі сторонні домішки і не допустити їх потрапляння в паливну систему автомобіля. Ще один важливий факт: установка сепаратора для фільтрації дизельного палива цілком можлива і своїми руками, без витрат на роботу фахівців.
Основні функції приладу для сепарації полягають в наступному:

  • Дефектация сторонніх часток.
  • Виділення води з емульсії.

Апарат здатний видалити з дизпалива до 99% води і до 95% механічних домішок, навіть за умови, що концентрація цих компонентів досить висока. Підігрів додатково запобігає кристалізації води і парафинизацию солярки при низьких температурах. Процес очищення пального відбувається за схемою:

Відцентрова очищення емульсії за допомогою депрессюрізатора або нерухомою центрифуги, в залежності від моделі. На цьому етапі вода і тверді частинки осідають в колбі відстійника.

Проміжний процес коалесцірованія при зміні напрямку потоку.
Його суть полягає у відділенні більш дрібної фракції, ніж на першій стадії очищення.

Остаточна фільтрація пального від мікрочастинок через гофрований картридж з подальшою подачею до паливного насоса.

Наявність підігріває елемента сприяє якісній очистці – парафіни НЕ кристалізуються, а розчиняються в емульсії. Завдяки цьому компоненти паливної системи можуть функціонувати в комфортних умовах, що продовжує термін їх служби.

Що потрібно врахувати при виборі фільтра-сепаратора?

Щоб забезпечити оптимальну роботу водоотделителя, потрібно враховувати технічні параметри окремо взятого мотора. В першу чергу звертають увагу на такі фактори:

  • Середня витрата пального у автомобіля.
  • Напруга харчування і потужність нагрівального елементу.
  • Наявність контролю включення обігріву і датчика води.
  • Наявність додаткового насоса підкачки палива.
  • Тонкість фільтрації (5-30 мікрон).
  • Габарити виробу.

Наявність додаткових опцій, безумовно, впливає на ціну сепаратора для дизельного палива з локальним підігрівом, але вони і полегшують облуживание вузла. У магазині недобросовісні або некомпетентні продавці можуть «впарити» дорогий апарат, мотивуючи це високою якістю очищення. При цьому абсолютно не розглядається той фактор, що модель пристосована під витрата пального у вантажівки, але ніяк у легкового авто. Але ж при великому робочому перетині і малому витрати не буде відцентрового ефекту, тобто, фільтр-сепаратор перетвориться на звичайний відстійник.

Ще один важливий момент – розмір пір фільтруючого елемента. Деякі виробники рекомендують для літнього періоду використовувати компоненти з тонкістю фільтрації 2 мікрони, а для зими – 10. Здавалося б, чим менше часу, тим краще очищається паливо, але вони

і швидше забруднюються, збільшуючи тим самим гідравлічний опір системи. У будь-якому випадку перед покупкою слід самостійно досконально вивчити рекомендації виробника, таблиці відповідності фільтруючих пристроїв певним двигунів.

Важливі рекомендації

Для фіксації паливних шлангів слід користуватися тільки металевими хомутами.

Для запобігання пошкоджень проводку варто прокладати в гофрованої труби.

Наявність відстою рекомендується перевіряти щодня, а в холодну пору зливати конденсат після кожної поїздки.

Заміна фільтруючого елемента виконується через 15-20 тис. Км, але при необхідності терміни можуть бути скорочені.

Posted in Запчастини для гідравліки та пневматики, Комплектуючі для дизельних паливних систем та апаратури

Related Posts